T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
T. C.
GÜLAĞAÇ KAYAKAMLIĞI
Sosyal Yardımlaşma Ve Dayanışma Vakfı
1 (BİR) “SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ” ALIM İLANI
Gülağaç Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına, aşağıda belirtilen niteliklerde 1 (Bir) Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alınacaktır. Personel alımında aranacak genel ve özel şartlar aşağıda belirtilmiştir.
SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ
İşin Süresi: Daimi (2 Ay Deneme Süreli)
Alınacak Personel Sayısı: 1 (Bir)
İşin Özeti : 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı Sosyal Yardımlaşmayı ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulu kararında belirtilen görevler ile Vakıf Müdürünün vereceği diğer görevlerini yerine getirir.
A. ADAYLARDA ARANAN GENEL ŞARTLAR
1 -Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2 -Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3 -Başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını bitirmiş ve 35 yaşını doldurmamış olmak,
4 -Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
5-Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
6 -Üniversitelerin 4 yıllık fakültelerinin Özel Şartlarda belirtilen bölümlerden mezun olmak ve Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından en son puanı açıklanan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavından KPSS P3 Puan türüne göre en az 60 puan almış olmak.
B. ADAYLARDA ARANAN ÖZEL ŞARTLAR
4. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özrü bulunmamak.
5. En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak.
6. Gülağaç ilçe sınırlarında ikamet ediyor olmak.
7. Seyahat engeli bulunmamak.
8. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.
9. Öğrenmeye ve sürekli gelişime açık olmak
C. BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER.
1 – Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü personel başvuru formu (online başvuru sırasında verilen form.)
2 – Özgeçmiş.
3 – KPSS sonuç belgesi fotokopisi.
4 – Diploma veya mezuniyet belgesinin fotokopisi.
5 – Güncel tarihli ikametgah ilmühaberi.
6 – Kimlik fotokopisi.
7– Adli sicil kaydı.
8- En az B sınıfı Sürücü Belgesi
9 – 2 adet vesikalık fotoğraf. (Son altı ay içinde çekilmiş)
10 – Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özrü bulunmadığına dair tam teşekküllü hastaneden alınacak Sağlık Raporu (Mülakatı kazanan mülakat sonrası istenecektir)
Not: Belgeler, mülakattan önce istenecek olup belgelerin teslimi esnasında asıllarının veya noter tasdikli suretlerinin gösterilmesi gerekmektedir. Belgelerini teslim etmeyen adaylar mülakat listesine giremeyecek ve eksik belge ile başvuru kabul edilmeyecektir. Teslim edilen belgeler hiçbir surette iade edilmeyecektir.
D. SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER
1- Başvurular 12 ve 23 /05 / 2022 tarihleri arasında E-DEVLET ve Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü resmi web sitesinde bulunan SYDV Personel alım ilanları üzerinden yapılacaktır.
http://vakifilan.aile.gov.tr
2-Online başvurusunu tamamlayan adaylar başvuru için istenen belgeleri 26.05.2022 tarihi mesai bitimine kadar (17:00) Gülağaç S.Y.D.Vakfına (Meydan Mahallesi Hükümet Konağı Kat.1 Gülağaç / AKSARAY) elden teslim etmek zorundadır. Bu tarihten sonra evrak teslim alınmayacaktır.
3-Başvurular arasından, işe alınacak toplam personel sayısının 5 katı kadar aday KPSS puanına göre sıralanıp (yüksek puandan düşük puana doğru) mülakata alınacaktır.
4-Gerekli şartları taşıyan adaylar 27/05/2022 tarihinde Gülağaç Kaymakamlığı web sitesinde (www.gulagac.gov.tr) ve ilan panosunda ilan edilecektir.
5-Mülakat tarihi belirlenerek ilgililere ve Gülağaç Kaymakamlığının web sitesinde (www.gulagac.gov.tr) duyurulacaktır.
6-Mülakat Gülağaç Kaymakamlığı toplantı salonunda yapılacaktır.
E. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, SONUÇLARIN DUYURULMASI VE
SÖZLEŞME İMZALANMASI
1-Adayların evrakları üzerinde yapılan kontrollerde belirtilen unvan için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar mülakata çağrılmayacaktır.
2-Mülakatta adaylar;
a. Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü,
b. Liyakati (yeterliliği), temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
c. Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
d. Genel kültürü,
e. Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı, yönlerinden değerlendirilecektir.
3-Mülakat sonunda atanmaya hak kazanan adayın ismi www.gulağac.gov.tr adresinde ilan edilecek ve ayrıca mülakat sonucu kazananların adreslerine gerekli tebligat yapılacaktır.
4-Atanmaya hak kazanan adayın, sonucun tebliğinden itibaren 3 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Gülağaç Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na şahsen teslim etmesi gerekmektedir.
5-Mülakatı kazanan adayın yanlış beyan vermesi veya aranılan şartları taşımadığının sonradan anlaşılması, ayrıca istenilen belgeleri süresi içinde teslim edememesi durumu ile yapılacak olan Güvenlik Soruşturması neticesinde olumsuz bir durumla karşılaşılması halinde aday ile sözleşme imzalanmayacaktır. Bu durumda Mülakat Komisyonunca belirlenecek yedek aday çağrılacaktır.
NOT :
- İlanda belirtilen şartları taşımayan adayların evrakları teslim alınmayacaktır.
-Vakıf mülakat sonucunda personel alıp almamakta ve işe başlangıç tarihini belirlemekte serbesttir.
İLANEN DUYURULUR 12.05.2022
İLETİŞİM :
Meydan Mahallesi
Hükümet Konağı Kat:1
Gülağaç / AKSARAY
0382 431 25 86